Kööööre

Åh, jag älskar att köra bil! Bra går det också tycker jag, körde själv till Friskis idag (fast Ingo satt bredvid såklart!) och det gick hur fint som helst. Var mest högersvängar iofs, men de vänstersvängar som var gick super. Hoppas verkligen på att kunna ta det där körkortet när jag fyller ungefär, och som det känns nu så kommer det nog funka. Blir bra att ha det sen när jag börjar jobba natt på Donken också, så mammi slipper hämta mig vid fyra på morgonen. Teorin ska vara jobbig har jag hört, men jag som har lätt att lära och memorera saker tror nog att det blir okej. Vi tittade lite på vägmärken i måndags på teorin i skolan och det känns som att de flesta fastnade direkt. Har ju verkligen en stor fördel i och med att jag har kört moppe! Då ger det sig liksom av sig själv vem som har företräde och allt sånt där.
Nu ska jag plocka iordning på alla mina grejer som ligger i hela huset, duscha och sen fika med mamma och kolla på Idol vid nio! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Li

vad skönt att det känns så bra! klart du kommer ta det till din födelsedag, du klarar det galant :)

2009-09-10 @ 17:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0