IIIH!

Nu är jag lycklig! Mitt liv börjar ordna upp sig, så jäkla skönt att det snart är helg! Imorgon har vi bara två lektioner och en jättehåla = perfekt för mig som måste plugga fysik. Eventuellt blir det en liten fika med mina fina vänner också. Kanske en åktur med my darling Anton, som tagit körkort och fyller år idag. GRATTIIIIS <3<3<3<3<3<3! Plus att mamma kommer hem, tjoho! Ska typ inte göra någonting i helgen, helt underbart. Fika hos Lovisa och träning blir det iallafall. Lovisa, som jag för övrigt ska till Stockholm med på höstlovet. Bara glida runt typ, fika och äta gott, gå på Naturhistoriska och kanske gå i lite affärer. Jag längtar! Ikväll är jag glaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0