I don't feel like dancing

Godkväll!
Denna helg är verkligen fullspäckad för mig. Har jobbat idag, 8.45-1500. Fick då reda på att jag ska få lära mig kök i oktober, jättekul! Har sett fram emot det länge. När jag slutade var jag och simmade, fick räcka med 1 km idag för jag har inte simmat på så länge. Efter det bar det av direkt till affären för att handla lite kvällsmat, och nu har jag lagat den och ätit upp den med. Mammas stackars blommor har fått lite vatten också, dom var så ledsna ute i trädgården. Det är hårt att hålla igång hushållet själv! Jag saknar min familj och vill att dom ska komma hem nu. Ingo är nog tillbaka på ön imorgon, och mamma kommer nog ifrån Karolinska någon gång i början av veckan.
Nu ska jag ta moppen ut till Sion och städa bland mina ridgrejer! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0