Hej och hå.

Godkväll på er.
Jag struntade faktiskt i aerobicsen nu på kvällen. Träningen i två timmar i skolan får fasen räcka... Har rensat lite bland alla mina ridgrejer som kommit hit och numera tar upp hela vårt förråd. Jag har nog saker nog att det räcker till ett helt stall, plus ryttare. Herrejisses, vill inte tänkte på hur många tusenlappar jag har lagt ut på dem där djuren. Men det är det värt!
Jag börjar förresten bli nervös inför den dagen jag ska utbildas i kök... Hu! Det värsta jag vet är liksom att vara nybörjade på något. Man är dålig, osäker och gör massor av fel. Jag klarar liksom inte av att göra fel. Jag vill göra rätträtträtt, hela tiden. Det ska liksom inte finnas något att klaga på, allt ska vara perfekt. Jaja, det kommer nog bli bra, Cisse kommer få stå ut med mina 400 frågor om allting, hehe.
Ikväll är det Svenska Hollywood-fruar på TV! Nya favoritprogrammet tror jag bestämt. Helt sjukt, förstår inte hur människor kan leva som dem... Se det! Klockan nio på trean tror jag det är. Kvalitet!

Tjolahoppppp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0