Hej hej hemskt mycket hej.

Tjolahopp!
Jag hoppas allt är bra med er, för det är det iallafall med mig! Förutom att jag är lite trött, det blev ganska sent inatt... Var hemma hos min lilla Anton och kollade på The Ring och snackade. Trevligt trevligt, jag som inte tycker om att bo själv flyttar hem till andra när mams ochh Ingo är borta, haha.
Annars har dagen varit händelselös, drev runt lite på stan med Vics efter skolan för att ragga presenter till två gullungar som snart fyller 18! 24 och 26 tror jag att det är, om jag inte är helt ute och cyklar... Det där med datum alltså. Ni ska aldrig ta det personligt om jag har dålig koll på när ni fyller år. Jag vet fasen knappt vilket datum jag själv fyller år och min familj har jag också dålig koll på. Skärpning Karolina!
Time to watch Andra Avenyn på webben, missade det igår. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0