Fröken förvirrad

Jag håller nog fasen på att spåra ur. Eller iallafall mina tankar. Här är exempel på lite av allt knasigt jag har tänkt den här helgen:

- Igår stod jag i duschen och funderade på vad jag skulle göra under tiden som är mellan skolan och aerobicsen. Skulle jag åka hem eller inte? Den handlade om cirka två timmar som jag skulle spendera. Då kommer jag på den lysande idén att åka och gymma efter skolan och sticka direkt till Friskis! Bara det att... Jag har aerobics på måndagar = en timme body combat och en timme vanlig friskisgympa. Efter det gymma och sen dra till Friskis. Hejja, träning mellan ett och sju... Supermänniskan Karolina, here I am!
- Jag råkade gå förbi Jacob som stod och pratade med någon på Friskis. Ååååh, Jacob! Iallafall, råkade höra att han jobbar på akuten. Den första tanken som dök upp i huvudet var: vad ska jag göra för att lyckas hamna på akuten? Bryta benet på mig själv? Matförgifta mig själv? Den andra tanken som dök upp var: Karolina, du är sjuk i huvudet.
- Idag såg vi en film om viltolyckor på Trafikkunskapen. När jag sedan helt fredligt cyklar hem uppför Furulundsgatan springer en katt över vägen en bit framför mig. HJÄÄÄLP, EN ÄLG! är min första reaktion och min andra är att tvärnita. Snurrpanna kan man ju säga att jag är...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kanske kan få komma till akuten genom att vara sjuk i huvudet också... :-)

2009-09-30 @ 19:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0