En jobbig dag.

Tjingeling.
Idag har varit en jobbig dag. Dubbla fysiklektioner, vilket aldrig är kul. Tur att vi har Peter iallafall, hans personlighet och konstanta entusiasm får en på lite bättre humör. Sen är jag fortfarande sjuk, och det verkar visst inte vilja gå över. Har befunnit mig i en liten bubbla hela dagen känns det som. Febern har jag inte vågat kolla, för om jag gör det kommer den med största sannolikhet vara för hög och då måste jag vara hemma och sitta och glo in i väggen. Jag vill bli frisk, och träna. Buhu. Har jobbat på eftermiddagen, det var roligt. Puss på alla där, ni gjorde min dag. 

Och förresten, förlåt  till alla jag har snäst åt eller tittat argt på idag. Det har verkligen inte varit min dag och ni har inte förtjänat det. (I de flesta fallen iallafall..)


"I was in your arms, thinking I belonged there" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0