Det blåser osunda vindar

Vilken jävla skithelg alltså. Att göra-listan är 100 meter lång och jag har inte ens lyckats pricka av hälften. Har jobbat båda dagarna vilket är kul i sig, men när man känner att man inte är på topp själv så är inget roligt. Lyckades till på köpet komma försent idag, min dumma väckarklocka bestämde sig för att börja gå efter så jag vaknade en halvtimma före jag började, och upptäckte det inte förrän tio i nio, fem minuter efter jag skulle ha stämplat in. Jag grämer mig inte så mycket över det, det har aldrig hänt förut och måste ändå hända alla någon gång, men det är så typiskt att det ska vara just den här helgen. Just nu vill jag bara ha ett lov, ett långt lov, och slippa allt vad läxor och skola heter. Tänk att bara kunna fokusera på att träna, träffa vänner och göra sånt man vill. Ge mig det livet, tack.

"jag glider ifrån allt
var var jag en gång?
jag förlorar mitt fokus
vad drömde jag om?

jag ser mig i spegeln
det är en dålig dag
är det henne jag känner?
är det hon som är jag?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0