Blow away

Nu har jag mått illa sen frukost och inte varit hungrig alls. Skulle inte tro att jag är sjuk, kanske bara beror på stress. Även om jag inte tycker jag stressar så mycket så gör jag nog det... Det kan bli för mycket, även av det som är roligt.

Nu har mamma åkt också... Jag skjutsade henne till båten förut, det gick ganska fint faktiskt. Det är så tråkigt att hon är borta, men det är ändå skönt att hon äntligen ska få det gjort så hon kan komma hem igen. Då får vi verkligen hoppas att det är slut på sjukhus ett lååångt tag framöver. Det har varit för mycket av sådant de senaste året...
Idag har jag varit pysslig och minskat ner högen av kläder som ska sys om/upp/lagas. Pyamasens knappar sitter där de ska igen, kjolen jag köpte på Second Hand i förra veckan är uppsydd, byxorna från Monki är inte längre för långa eller för vida i benen och lillebrors halsduk är finally färdigstickad. Sydde även ett superfint klänningsliv av det jag klippte av från kjolen plus tyg från en gammal tröja jag hittade i garderoben. Nu ska det bara på en fin kjol med så är det klart. Klippte till ett nytt liv till Joannas klänning också, har redan sytt en men misstänker att den är för stor så jag slänger ihop en till. Det går ju så fort så det är lika bra det! Hon kommer hem från storstaden i helgen, ska bli härligt att träffa henne igen! Var ju nästan en månad sen nu... Tiden går fort! Hon är saknad iallafall, vår lilla arkitekt.
Imorgon blir det träning i närmare fyra timmar igen, härligt! Här ska kommas i form, hehe... Nu ska jag gå upp och gosa ner mig i sängen. Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Anna-panna

Btw, kan inte du dra med mig till friskis igen? Jag behöver lite draghjälp... =P

2009-09-13 @ 22:19:35
URL: http://annacaela.blogg.se/
Postat av: Anna N

nej, jag tror inte att nån har lagt upp dom där bilderna på facebook men Eldina har lagt upp andra.. =)

2009-09-16 @ 14:55:20
URL: http://annacaela.blogg.se/
Postat av: Joanniie

Imorgon åker jag hem!!! :)

2009-09-17 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0