Viva la vida

Det blev visst något av den här dagen med tillslut! Jag ringde jobbet men chefen var inte där. Jag försökte iallafall! Sen begav jag mig iväg till Second Hand med massor av gamla kläder, fick mer än väntat för dem så jag slapp ta ut pengar för att köpa treakort imorgon utan kan ta dom pengarna istället. Schysst tycker jag! Sen var jag duktig och tränade andra aerobicspasset för idag! Har även kört ett styrkepass och så ett kort pass på skolans gym. Träningsnarkoman? Nejnej, aboslut inte... Hehe.
Imorgon ska jag vara ännu bättre och åka iväg till kupan med resten av alla kläderna. Så ska jag försöka ta mig i kragen och ringa körskolan med, så jag kan börja med dem där jäkla lektionerna någon gång! Vill ju verkligen kunna ta det där lilla kortet när jag fyller, eller där i krokarna ungefär. Till allas lättnad kan jag iallafall säga att ja, jag har blivit bättre sedan videon på Facebook spelades in, oroa er inte. Nu vet jag att man startar på ettan och motorstoppen kommer väldigt sällan. Framgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0