SNÖÖÖ

Idag är jag gladare för jag fick reda på att kemi-provet gick bra! Det gjorde min dag kan jag säga. Gick hem tidigt från skolan eftersom jag fortfarande är trött och hängig, och för att jag skulle vara pigg på jobbet. Det var jag, roligt att vara tillbaka framme vd kassabönorna (haha, internt) igen.

Nu är det bara tre ynka dagar kvar till lovet, men det känns redan som att jag har tagit lov. Borde egentligen plugga på matteprovet vi ska ha på fredag men jag bara skjuter fram det. Jag orkar inte! Nu ska jag iallafall vara duktig och rita lite i Paint, ska fixa ihop en fysiklab och då måste jag ha en massa fina bilder. Det är faktiskt ganska kul att greja med.

Puss på er söta ni!

(Har förresten fått mer kommentarer än vanligt i bloggen, det är roligt, fortsätt med det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0