Proov.

Idag blev det Högskoleprov för hela slanten, det varade mellan 8.30 och 16.10. Inte roligt... Vi fick med oss ett svarspapper hem, och jag har rättat det mot det som finns på deras hemsida. Mitt mål att få över 1,0 och det verkar jag ha lyckats med! Tror jag fick någonstans mellan 1,2 och 1,4, känns bra för att vara första gången jag skrev det! Hade tänkt gå ut med 20,0 från gymnasiet så får väl hoppas på att det räcker för att komma in på veterinärutbildningen. Hinner ju skriva provet minst en gång till innan jag ska söka in i alla fall, så det känns skönt.
Nu tycker jag att jag förtjänar att mysa i soffan med en massa filtar hela kvällen. Kanske kommer Sisslan hit också, om jag lyckas övertala henne. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0