I will sing for you

Bra dag! Har tillbringats med min lilla fru som jag tycker så mycket om. Faktiskt typ mest i hela världen! Vi har ridit, pysslat i stallet, lagat mat och kollat på Bonde söker fru.
Har även hunnit med att träffa Sahra, det var så längesen sist så det var helt galet. Vi kom inte ens ihåg när vi sågs senast... Det var roligt, jag fick se hennes lilla prins till häst som var så söt så. Vi hade massor att prata om, och inte minst Dublin!
Såhär såg vi ut sommaren -07, kul va? Så små så...

Kommentarer
Postat av: Sahra

Aahh vilken bild!! :D :D Söta du är, jag ser ju däremot lite rolig ut! ^^

2009-10-22 @ 22:32:58
URL: http://welcome.blogg.se/
Postat av: antevante.

Vänta nu lite. Vad är detta för babe, varför har inte jag blivit introducerad?;)

2009-10-23 @ 17:47:11
Postat av: Karolina

antevante, det var något nytt, haha!

det är sahra, hon gick ut för två år sedan. väldigt söt som du ser :)

2009-10-23 @ 19:20:26
URL: http://kaaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0