Hon är nöjd nöjd nöjd nöjd, tjejen här är väldigt nöjd.

Mitt humör är verkligen en berg&dal-bana, men just nu är jag glad, för:
- det är helg, tjoho! jag ska jobba massor med vafan, det är fortfarande helg!
- det har ordnat sig med bal och baldejt på bästa möjliga sätt
- jag ska träna snart, första gången sen i måndags
- magkatarren har hållit sig borta hela dagen
- vi lunchade på dessan och det var gott
- spotify är bästbäst
- ikväll blir det idol, favoritprogrammet!
Så jag är så nöjd så. Nu ska jag sitta upp på den gröna faran (mammas cykel) och bege mig i en svindlande fart mot friskis. Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vem är baldejten? :D

2009-10-30 @ 20:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0