HEMMAAA!

Hej och hå.
Nu befinner jag mig på Gotland igen efter en fin tripp till Stockholm med lilla Lovisan. Söndagen spenderades tillsammans med Joanna på Titanic-utställning, jag med alla mina myror i benen blev helt rastlös och orkade inte lyssna, men mina flickor gillade den iallafall så det var great! I måndags gick vi på stan lite, inhandlade en tröja på second hand och två par leggins. Första gången jag har shoppat måttligt kanske? Bra att köpa saker man vill ha och inte bara handla för saken skull. Jag borde prova det oftare, hehe... Igår var vi på Naturhistoriska en timme eller två, det var ganska lagom med utställning för mig. Jag är verkligen som en liten unge, HATAR att lyssna på eller läsa info, titta på tavlor eller föremål osv... Här ska det vara drag hela tiden, annars kan det vara!
Imorgon blir det en hästig dag för en gångs skull! Ska upp tidigt och åka med Sissan ut och stalltjänsta i Traume, mysigt. Sen ska vi rida ut, jag ska skutta runt på Ivan Vildhingsten, ska bli kul att rida igen för det var så längesen! På eftermiddagen ska jag möta upp Sahra, vi ska ut och hälsa på hennes lille Sam som jag aldrig har träffat. Ska försöka komma ut och hälsa på min Chiwas i helgen med, hoppas verkligen att det funkar för jag saknar honom så. Om jag kommer dit kommer han få fler pussar än han fått i hela sitt liv. ♥
Nej nu låter det som att min hund håller på att kvävas eller något, får kika till henne och se om hon bara snarkar högre än vanligt eller vad problemet är. Tihi. Puss på er sötaste ni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0