Free Fallin'

Häjj.
Astronomiprovet idag gick uselt. Jag är inte "någonstans mellan vg och mvg", jag är mvg! Jag är arg och besviken på mig själv och hoppas verkligen att kemi-provet gick bättre än så. Är helt nervös och vill få reda på resultatet nununu, måste springa direkt till Sture imorgon och fråga. Får jag lika dåligt på det är mitt lov förstört, punkt slut.
Vidare skulle jag ut med min vovve i regnet när jag kommit hem från skolan. Jag gick in för det med inställningen: inte en droppa regn på mig. Alltså på med regnbyxor, tjockisjacka, vantar och framletade stövlar. För att inse att det slutat regna när jag väl kommit ut, suck. Går med hunden som är helt tramsig och inte gör det hon ska. Går hem igen när tålamodet hade tappats. Middag med kalkonköttbullar och potatis och brunsås som visade sig inne hålla mjölk = inte bra, ont i magen nu kan jag säga. Jag har verkligen blivit jätteallergisk mot det, hu. Finns det några tabletter man kan köpa kanske? Idag skulle jag nog behöva lyckopiller i allmänhet, dålig dag. Blä.
Tja, återkommer jag imorgon gick förmodligen kemiprovet bra. Återkommer jag inte ligger jag och gråter i något hörn och funderar på vad jag ska ta mig till med mitt liv. Typ. Jag vill ha jullov och Dublin. Herrå.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag vill också ha jullov och Dublin nununu!!

2009-10-13 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0