Dublin

Tjolahopp.
Idag har jag fått sällskap av lilla Sisslan, första gången jag träffat en person utanför familjen på nästan en vecka. Det var nice! Vi promenerade och såg på TV och förhoppningsvis smittade jag inte ner henne med svininfluensan.
Mitt förslag om en weekend på jullovet har blivit nappat på! Vi (Sissel, Joanna, Sahra och jag) åker förmodligen till Dublin någon gång strax efter nyår. Shoppa lite, sitta på någon pub och dricka öl (hahahahahaha, bara för att) och typ mysa! Jag ser fram emot det mycket mycket. Det kommer bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sahra

åå de ska bli superkul! =D

2009-10-11 @ 22:28:41
URL: http://welcome.blogg.se/
Postat av: Joanna

Såå taggad, ska bli superhärligt!! :D

2009-10-12 @ 10:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0