Måndag.

Ah, jag kände bara hur luften gick ur mig när jag kom innanför dörren efter skolan, så jag hamnade i soffan med min lilla dator. Ska snart vara duktig och ringa min chef för att prata lite skatt. Misstänker att det blivit något fel och jag vill INTE betala in restskatt. Jag tycker inte om att prata i telefon, inte alls. Särskilt med personer som inte är inom min närmaste umgängeskrets. Sissel och Lovisa är okej, vi kan prata i timmar utan att ha något att säga. Därefter tar det stopp. Jag har alltid avskytt att ringa och till exempel boka klipptid, jag vet egentligen inte varför. Nu börjar det bli bättre. Någon som har samma problem?
Well, dags att cykla till träningen snart. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0