Drömmar...

Jag vill ha mormorskängor, en tjock dunjacka, massor av garn så jag kan sticka vantar och tröjor, stora koftor, massa mysiga leggins, strumpor och benvärmare... Vill ha, vill ha, vill ha! Åh, det riktigt kliar i mina fingrar. Jag är så shoppingsugen så det finns inte! Nu när vintern knackar på dörren finns det inget bättre än att köpa nya kläder... Och jag som är så frusen av mig fullkomligt älskar att burra in mig i stora stickade, mysiga plagg. Detta vill jag ha i höst:
Blandat från herr och dam-avdelningarna på H&M.

Kommentarer
Postat av: Joannie

Shopping jaa tack, jag har abstinens!!

2009-10-11 @ 11:31:39
Postat av: Sahra

Guu vilka mysiga kläder! Vill oxå ha! :)

2009-10-11 @ 11:31:58
Postat av: Sahra

Jupp de är samma gamla vanliga mobil nummer. Har du med samma?

2009-10-11 @ 11:35:44
Postat av: annie.

jag har vantarna och mössan. muhaha

2009-10-11 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0