And you jerk it out

Idag mår jag bättre, det är skönt. Nästan ingen feber och halsontet börjar så smått gå över till förkylning. Förhoppningsvis är jag frisk till på måndag och kan gå till skolan och skriva proven jag har missat!
Det enda negativa med att vara friskare är att jag orkar plugga, och därför måste göra det. Inte lika roligt... Fast kemi är faktiskt kul, lite krångligt med alla estrar, aldehyder, kentoner och arener, men jag börjar få kläm på det! Om en liten vecka är det lov och då ska fröken Langenstam och jag bege oss till Stockholm, jag längtar! Det kommer bli helt uuunderbart.
Nej, back to business. Inte blogga för att glömma plugget, hehe. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sahra

Ja visst har jag tid! Jobbar mycket mindre nu. Det hade varit jättekul å ses! Frågan är väl om du har tid ;-) måste vara massa plugg nu. Vill gärna visa dig min fina lilla häst och lilla hund! Kram!

2009-10-09 @ 13:02:39
URL: http://welcome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0