Var och varannans värld och planeten Pi

P: -Säg nått som du gillar!
A: -Gillar? Det är en massa det!
P: - Säg nått!
A: - Långtradare gillar jag!
P:- Jag gillar godståg! Helst med en massa järn och massa malm på.
A: - Jag gillar hyreshus kom jag på! Och det bästa jag vet är om det är en massa människor som har en massa saker som väger en massa! Det tycker jag är toppen, men jag vet inte varför.
p: -Inte jag heller! Jag vet inte varför jag gillar järnvagnar med en massa malm på.
A: -Det är en massa tunga saker vi gillar!
P: -Men där sa du det! Massa! Det är det det är. Saker med stor massa. De är tunga alltså!

Ni stackare som inte går NV kan klicka er in på Spottis och vidare till albumet i titeln på detta blogginlägg. Här förklaras ytterst tydligt om allt man borde veta och som man nog inte förstår om man inte går NV. (Förlåt, nu var jag dum. Alla program är lika bra. Man kan inte bli vad som helst om man gått dem bara. Och man måste lyssna på barnlåtar för att lära sig om naturvetenskap, hihi). Try it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0