Torsdag.

Hej hej hallå och förlåt för dålig uppdatering. Jag skrev faktiskt ett inlägg igår som jag inte blev klar med, det ligger kvar i utkast. Så jag har inte glömt lilla bloggen helt och hållet.
Idag var Vics, Amanda och jag supergirls och gymmade på morgonen! Väldigt skönt, särskilt såhär i efterhand. Eftersom Emma och jag numera har ett vad om vem som kan komma i bäst form lär det bli fler besök på gymmet framöver.
Idag blir det även besök i stallet, Sissel ska rida och jag ska följa med och kika. Jag saknar stallet så mycket! Måste verkligen börja rida igen. Måste måste måste!
Nu ska jag fortsätta med astronomiplugg, jag är så duktig så. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0