Svinis-immun

Dålig uppdatering, sorry!
Idag har jag tagit det omtalade vaccinet mot Svininfluensan. Sjuksystern berättade innan att de flesta inte känner när sprutan sticks in, men jag fick sjukt ont! Vet inte om det beror på att jag är känslig mot sprutor då jag brukar få väldigt ont eller om jag helt enkelt är mesig. Tror egentligen på det senaste alternativet...
Nu på eftermiddagen har jag varit och fikat två gånger. Först var jag på Ringduvan med Anton och planerade vårt projektarbete. Vi är grymma! Sen mötte jag upp Therese och vi satt oss och babblade på Skafferiet i flera timmar. Mycket mysigt!
Har även haft två filmkvällar med Joakim den här veckan. Vi såg skräck, såklart! Första kvällen såg vi The Orphan, eller om den bara hette Orphan. Galet läskig! Men väldigt bra, en skräckis med handling och det är inte så vanligt. Igår såg vi Friday the 13th, den handlade mest om död och sex som Joakim uttryckte det. Mest äcklig, inte så bra...
Ikväll blir det Bonde söker fru och fysikplugg. Hoppas allt är bra med er! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0