Saltis

Godmorgon bloggen!
Sitter nu i Joannas lilla mysiga lägenhet i Saltsjöbaden och har nyss ätit en god frukost bestående av lussebulle och rostat bröd. Väskan är färdigpackad full med julklappar och jag hoppas att den inte hinner spricka innan vi nått Gotland i natt. Idag ska vi gå på julmarknad i hovstallet, det ska bli så mysigt så! Plånboken är mycket tynnre än när vi åkte hit, men vad fasen. Julklappar får man köpa, det är kul att ge bort saker!

Igårkväll var vi på bio och såg New Moon. Det var sjukt mycket folk där, skillnad mot hemma där man inte ser en själ ute efter elva. Iallafallm filmen var gullig men såklart lite förutsägbar och löjlig. Efteråt lämnade vi av Jolin hos mormorn eftersom hon åker tidigare än oss idag.


Fredagskvällen spenderades i Globen på Horse Show. Där var det också mycket folk, särskilt på mässan. Jag struntade, som förväntat, i att jag inte riktigt har någon häst att köpa grejer till och shoppade lite smått där ändå. Eller, mest grejer till mig själv. Det var ju så billigt! Showen var bra men det var ganska mycket väntetid mellan klasserna och vi kom inte hem förrän två... Eftersom vi kom hem sent igår också sov vi ut lite idag vilket var skönt. Nu står Joannie och Sissan med händerna i diskvatten och jag sitter här och känner mig dum som inte hjälper till. Time to go! Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0