Häj.

Här sitter jag och har nytt ätit ketchup med lite fiskburgare. Ketchup är underskattat och kan vara väldigt gott ibland.

För övrigt tränade vi träningsvideor på Friskis i skolan idag. Låter Susanne Lanefelt bekant tro? Om jag nämner "ååå kniiiip" och "åh lite till, å kom iigen, å ta iiiiiiii" så kanske ni förstår vad jag menar. Hurtigare (och vigare) tant får man leta efter. Men videon var bara femton minuter så man hann inte tröttna på henne utan kunde skratta sig igenom det. Lägg till i bilden framför er att hon har på sig en röd body med vita glansiga leggins till knäna och ett brett plastskärp med rosett i midjan. Och hög tofs, med en sån där fluffig gammal hårsnodd. Åttiotal, check. Jag gillart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0