Häj en gång till.

Vidare så har jag varit på aerobics med SuperMarina som det så fint står på Friskis hemsida. Det finns nog inget namn som är mer passande på henne. Hon är mer i luften än vad hon är på golvet och hörs lika mycket utan mic som med. Energin fullkomligt sprutar ut åt alla håll och kanter. Jag förundras efter varje pass hur hon har överlevt utan att få hjärtattack. Nu kanske den här beskrivningen har fått en negativ touch, men det var verkligen inte meningen. Hon är helt super, verkar vara en gullig tjej och peppar en till tusen under passet. Fem av fem toasters.
(Förresten har jag upptäckt att Jakob har Facebook. Då upptäckte jag även att han stavar sitt namn med K. Piiiiinsamt, stalker nummer 1 vet inte ens hur han stavar sitt namn. Jag håller nu på att förbereda mig mentalt för att bli vän med honom. Fast då kanske han accepterar och om han gör det kanske han hittar hit och då kanske han märker att jag är hans stalker och då kanske jag kommer skämmas så mycket att jag inte vågar gå på hans pass något mer och då kanske jag typ avlider. Ajajaj, jag tror jag behöver förbereda mig några dagar till inför detta stora avslöjande.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0