Fullt upp!

Min hektiska dag började på allra bästa sätt. Jag vaknar med feber! Förmodligen har jag fått det av vaccinet, man kan tydligen få en mini-influensa av det. Nu har jag iallafall tryckt i mig alvedon och mår bättre.
Om ett tag ska jag bege mig ner mot stan för att luncha med Annie vid 12 ungefär. Sen ska jag söka information på biblioteket om vårt projektarbete och komma ihåg att lämna in mina biblioteksböcker... Dem blir jämt för gamla för man är aldrig på biblioteket. Inte jag iallafall. Sen bär det upp till stan för att köpa lite grejer till min cykel. Ni som sett den vet att det behövs... Lyset som inte funkar sitter fasttejpat med röd tejp och cykelkorgen som också är trasig sitter fastlindad med skosnören på pakethållaren. Så en nu cykelkorg och ett funderande lyse måste fixas! Ska även försöka hitta något till fars dag på söndag! Alltid lika svårt. Vid halv fyra blir det jobb, slutar vid sju. Så måste jag plugga fysik med, prov imorgon! Borde inte alls sitta här...
Nej, fysikboken, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0