"Det bästa med Stockholm är båten"

Jag har ungefär fyrahundra program att se igen eftersom jag missade alla jag följer förra veckan. Andra Avenyn, Mammas pojkar, Idol och Playa del sol. Kanske fler. Hittills har jag sett Mammas pojkar och nu rullar Idol i bakgrunden. Jag blir helt ledsen av att Mariette åkte ut. Hon var ju bäst!
Jag hittade förresten en burk med pepparkakor i köket förut. Jag är en sucker för köpta pepparkakor. Planen var ju att vara nyttig efter den här helgen då det ändå blivit lite småonyttigt. Det blir ofta så när man bor i sin resväska. Jag övervägde planen i två korta sekunder innan jag la den på hyllan och högg in på pepparkakorna. Det blir ju träning ikväll, och såååå onyttigt kan väl inte en pepparkaka vara. Frågan är hur nyttigt en hel burk pepparkakor är... Äsch, det är jul, vafan!

Kommentarer
Postat av: Emma

andra anvenyn? du är en sjuk människa.

2009-11-30 @ 22:14:06
URL: http://domkallarmigemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0