DET ÄR DAGS FÖR FREEDAAGSMYYYYS!

Äntligen, äntligen fredag. Om exakt en vecka befinner jag mig i Globen tillsammans med mina älskade vänner Sissel och Joanna. Joannas syster Jolin ska också med! Vi kommer ha världens bästa helg i Stockholm, mysa, se Horse-show och kanske se New Moon på bio. Julklappar ska också inhandlas och jag borde nog börja fundera på vad jag ska ge bort till mina nära och kära! Förut tyckte jag inte alls om att köpa julklappar, jag var ganska snål när jag inte hade någon egen inkomst och det är ju förståeligt. Nu när jag har mitt kära lilla Donkis rullar det in stålar på kontot den 25 varje månad. Hinner precis få nästa lön innan vi sticker, det kommer bli perfekt!
Nu ska jag fortsätta med projektet julkort, det är så mysigt att pyssla. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0