En liten lista

Hur många gånger har du varit kär? Riktigt kär har jag aldrig varit, men var på väg att bli det en gång.

Favoritgodis: Allt som innehåller choklad. Om Ben&Jerry's räknas är det favoriten!

Coolaste stad du har besökt: LONDRES

Action eller Skräck? Jag har en liten hatkärlek till skräck, så det får bli det.

Vill bli när du var liten: Balettdansös

När fick du din första kyss: Det tänker jag inte avslöja, men det var med en väldigt gullig pojk.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Lillgammal flicka med gräslig klädstil.

Vad är du beroende av? Friskis&Svettis, choklad, mobiltelefon, iPod... Listan kan göras lång.

Dagens roligaste händelse: Finns nog ingen rolig händelse idag... Såg My Sweet Sixteen, ganska kul.

Dagens tråkigaste händelse: Feber...

Dagens humör: Uttråkad. Vafan, jag har kollat på MTV i fem timmar...

Vilka tv-program följer du? Andra Avenyn som har slutat. Annars Babben&Co typ!

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är bra på att ta ansvar och alltid presterar bra!

Vad gillar du minst? Att jag äter för mkt sötsaker och att jag är lite lat ibland.

Vad är det roligaste du vet? Hoppa med pållar tycker jag mycket om. Och köpa kläder.... Och pussas!

Har du något motto? Försök att se allt positivt!

Hemlig hobby? Har jag det? Hmm...Aerobics? Men det är ju inte hemligt...

Något vi inte vet om dig? Jag höll på med dans och teater när jag var yngre.

Vad ångrar du? Att jag inte gjorde vissa saker annorlunda i somras.

Vad önskar du? Att vi kommer iväg till Spanien i sommar!

Vad klarar du inte dig utan? Sissel, mamma, mobilen.

Vad gör du helst en vardag? Går på Jacobs pass, vad annars? 

Vad gör du helst en lördagskväll? Ser film med fina vänner eller går på partaj

Vad har du mest av i din garderob? T-shirtar och linnen... Säkert 30-40 stycken.

Drömjobb? Veterinär! Eller ridande polis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0