Myskväll

Sissel och jag har varit duktiga idag, för vi har städat i massor av timmar! Dammsugit upp mängder av äckliga flugor, skakat filtar och bäddat sängar. Nu är det nästan färdigfixat till vår myskväll vi ska ha! Hoppas att så många som möjligt kan komma nu när vi har gjort iordning så fint. Vi hann med att ligga och slappa på en madrass i solen också, det var fint. Hoppades såklart på lite färg, men nej, är lika vit som vanligt. 

Sitter just nu och väntar på Siss som ska komma hit, så att vi kan grilla. Hugo och Anton kommer också sen, chill ska det bli. Jag har bunkrat upp med massor av filtar på altanen och i hamocken, så det blir nog mycket mysigt skulle jag tro. Känner bara att jag förmodligen kommer att somna, har varit lite för mycket sena kvällar och för lite sömn på senaste tiden... Usch. Hoppas ni får en fin kväll, det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0