Lovesong

Godkväll!
Längesen jag skrev i min lilla blogg nu. Förra veckan var blod, svett och tårar, men nu är jag nog tillbaka på banan igen. Alla nationella prov utom ett är avklarade, och vi har bara ett vanligt prov kvar också. Det är i och för sig i fysik, inte det roligaste. Idag drog vi igång ett samarbete mellan engelska ochh matte, vi ska göra ett djupare arbete om ett matematiskt problem och redovisa det inför klassen. På engelska, kan tilläggas. Vi kom snabbt fram till att vi ville leka lite med epidemier och hur de sprider sig. Undrar vad man kan sätta för diagnos på det syndromet, att vilja gröta ner sig i sjukdom och elände. Vi bestämde till och med att vi ville att de som varit sjuka inte skulle bli friska och immuna utan dö istället. Hu, vi är hemska människor.  

Imorgon är det sista Sävepartajet förresten, det kommer bli helkalas. Askalas. Förfestandet och var det befinner sig någonstans är fortfarande lite luddigt, men jag vet att det kommer ordna sig på något vänster. Det ska bli världens bästa kväll, jag är riktigt danssugen. Hoppas bara att min klänning hinner komma med posten innan så att jag kan ha den. Och att den passar. Då är kvällen totalt fullbordad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0