"Kolla, en tant. Usch!!"

Jag har nog aldrig varit såhär trött tror jag... Har förmodligen feber också. Blä. Men gårdagskvällen var riktigt rolig. Vi skippade kalkbrottet och stannade här hemma. Hugo kom hit och vi grillade räkor, soyakorv och majskolvar. Kan inte säga att det var jättegott precis, haha! Sen kom Anton med sin gitarr och vi sjöng och myste ute på vår terrass. Sen blev det för kallt, och då gick vi in och såg massa filmer. Till halv 4 ungefär... Hugo gick upp och däckade på Sissels madrass någon timme tidigare, han orkade inte cykla hem mitt i natten. Vi andra var uppe en stund till och sen slocknade vi också. Anton tog min moppe hem till sig och sov, och kom tillbaka imorse för att äta frukost med oss. Sissel den stackaren var tvungen att gå upp klockan 7 medan Hugge och jag sov till 10. Hon skulle till stallet och forda nämligen. När hon kom tillbaka gjorde vi pannkakor, stekte ägg och tinade bröd som vi mumsade på. Sen hamnade vi på min gräsmatta i flera timmar. Resultatet av det kan ses på fejjan, jag är inte så haj på länkar i bloggen så ni får gå in på Hugos och kika på "Solstingspsykos".

Nu ska jag svimma lite på soffan och se repris av Babben&co. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0