Filmkväll

Jag säger bara USCH OCH FY FAAN vilket pissigt väder det är idag. Snön fullkomligt vräker ner och det spelar ingen roll hur mycket kläder man tar på sig för det blåser igenom allt. Depression. Jag vill ha vår, ballerinaskor och kjol. Helst nu med detsamma, tack. 

Blir hämtad av Joanniebannanie (mitt favvosmeknamn, kom på ett fulare den som kan) om 40 min, vi ska till min kära Siss och se på film. Sahra kommer också kvällen till ära, ska bli riktigt roligt att träffa henne igen. Häst-och-fest-gänget (ännu ett vackert namn) är återsamlat för första gången på hur länge som helst. Tror vi sågs senast i slutet av sommaren. (!) Förmodligen ska vi kolla på En shopaholics bekännelser, en väldigt passande film för oss allihopa tror jag. Iallafall för Joanna och mig. Vi diskuterade igår hur sjukt svårt det är att inte köpa saker. Jag bestämde mig häromdagen för att inte köpa något mer innan jag ska till Göteborg på påsklovet. Det höll jag i ungefär 3 timmar, sedan läste jag tidningen och såg ett Vero Moda hade utförsäljning. Sen var det kört. En korallfärgad sommarklänning inhandlades, helt underbar är den. Så nu måste det verkligen bli åtminstonde 15 plusgrader så att jag kan få användning för den.

Imorgon är vi förresten lediga! Ska bli helt otroligt skönt. Kan inte direkt säga att vi har mycket i skolan just nu, igår hade vi två lektioner och idag 3, på torsdag går vi nog iofs hela dagen men om vi har tur är vi lediga på fredag. Ändå är jag så sjukt skoltrött. Orkar inte ta tag i saker utan bäddar istället ner mig i soffan och kollar på TV eller film med mams. Får hoppas att det vänder snart! Sen är det ju mindre än två veckor kvar till lovet och det gör ju inte saken sämre direkt. Tur att alla i klassen är så superbra och gör dagarna bättre iallafall!

Jisses vilket superinlägg det här blev då! Måste varit ett plötsligt fall av bloggsjuka som drabbat mig, jag som brukar vara så himla trött på att skriva blogg. (Säg något jag inte är trött på?) Nu ska jag fördriva ännu en halvtimme innan jag blir upphämtad av J. Lovar att skriva snart igen! Ha en bra kväll sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar det här! (som det hade stått på facebook)

2009-03-24 @ 21:35:29
Postat av: Karolina

Det är bra det! Och vem är denna anonyma person om man får fråga? ;)

2009-03-25 @ 10:31:22
URL: http://kaaarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0