Uppdateringsdags!

+ Det är helt superfint vårväder ute idag. It makes me happy!
+ Jag ska rida med lilsis senare ikväll, på Kaptenen, världens finaste. (massa hjärtan)
+ Det är mindre än 3 veckor kvar till Göteborg!
+ Imorgon har vi sovmorgon till 11
+ Miss Kiss & Tell-linne som jag beställt har äntligen kommit, och det är hur snyggt som helst!

- Matteprov på fredag. Behöver jag säga mer?
- Snart drar alla nationella prov igång. 
- Efter att ha tagit spruta mot livmoderhalscancer i måndags har jag haft jätteont i både arm, hals och rygg. Ska det verkligen vara så?
- Jag har supersvårt att hålla i mina pengar. Det är riskfyllt bara jag beger mig ut igenom dörren när jag vet med mig att stan med affärer fyllda av fina vårkläder finns... (Det där blev ju inte alls en jättekonstig mening, men jag orkar inte ändra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0