Stjärnor och äpplen som faller.

Vad mycket läsare jag fick helt plötsligt efter att ha skrivit länken till min blogg på fejan. Bara hoppas att det håller i sig, känns lite meningslöst att skriva här om knappt någon läser det!

Gårdagskvällen var supermysig, så härligt att få träffa alla igen! Det enda som inte var så bra var filmen... Nog för att jag tycker om ganska ytliga filmer som man inte behöver koncentrera sig under tiden man ser (jag är sämst på att hänga med i filmer, fråga Joakim) men den var lite over the top. Det mest känslomässiga ögonblicket var när hon fick tillbaka en sjal. Då kan ni tänka er hur känslosam och djup resten av filmen var (rätt svar, inte ett dugg.) Fick en födelsedagspresent av Joanna lite i efterskott, "en liten försmak på Spanien" stod det på kortet, och gissa vad det var? Sangria, helt perfekt ju!

Nu på morgonen har jag sytt ett skärp som jag länge funderat på att göra. Hittade jeanstyg hemma som Ingo fått med sig, så jag snodde av det och knåpade ihop ett brett midjeskärp med guldknappar. Blev helt okej, ska se till att inhandla ett par tryckknappar så blir det ännu bättre. (Där sprack mitt köpförbud igen...) Resten av dagen ska jag bara slappa och kanske städa lite för att göra min mor glad. Ska iväg på Jacobs pass (hjärtan) ikväll, det blir roooligt. Men är det någon som läser detta och känner att en filmdejt vore mysigt är det bara att höra av sig!

Nu ska jag fortsätta lite i fysikboken, har över 20 sidor att läsa tills imorgon. Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0