Somewhere in the crowd there's you

Hej gott folk.
Här sitter jag och borde plugga. Vad gör jag? Allt annat såklart. Efter världens mest onödiga skoldag har jag lyckats ta mig hem i snöstormen (FAN, var tog våren vägen nu då?) och har nu slagit mig ner framför datorn där jag egentligen bara skulle stanna en liten sekund. Jag har nu insett att den där sekunden någonstans på vägen förvandlades till minuter. 

Just nu känns det som att ingenting är roligt. Finns  det något att se fram emot? Nej, inte. Möjligtvis påsklovet,  men det är ungefär hundra år kvar till dess och hur ska man överleva dessa hundra år? Vägen kantas av nationella prov, jobb, läxor, snöstormar och massa annat TRÅKIGT. Blä säger jag bara. Ge mig sommar och Spanien tack. Eller ja, Göteborg och påsklov iallafall. Att det var sportlov för mindre än två veckor sen har jag glömt. (Och det är jag nog inte ensam om.) Som kära Lasse sjunger i en låt; Jag glömmer att jag trivs med livet ibland. Det gör nog jag med.

Ja, har jag något mer roligt att berätta? Tror faktiskt inte det. Var inne och tävlade med prinsen i helgen iallafall, han var duktig men jag var inte lika duktig. Ska förmodligen tävla ännu en prins på nästa tävling, det ser jag fram emot! Dom är ju så söta dom där pållarna.  

Time to do some fucking homework, ha det fint kära ni. (och förlåt att min ilska går ut över bloggen och er litegrann.)

Kommentarer
Postat av: Joannie

Jag känner igen mig väldigt bra i din situation faktiskt, vi är alltid så lika! ;P Vad är det för nån till pålle du ska tävla då!?? :)

2009-03-11 @ 20:56:51
URL: http://annaoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0