Har ni Pussi?

Den här helgen har jag vikt 300 Happy Meal. Det är min favvosysselsättning på jobbet, man kan liksom stå där och fundera, kräver ingen speciell koncentration. Ibland funderar jag så mycket att jag lyckas bygga en hög mur med kartonger runt om mig innan jag kommer på att det kan vara bra om det syns att det står någon i kassan, haha. 

Måndag imorgon med muntligt nationellt prov i svenska, det ska nog gå bra. Pratade igenom det ett par gånger nyss, den sista gången blev det 5 min och 12 sek långt, alltså 12 sek för mycket men det får duga. Orkar inte träna mer på det ikväll, får köra igenom det några gånger imorgonbitti också så sitter det förhoppningsvis sen!

Nu är det bara en liten vecka kvar tills vi åker till Göteborg, jag längtar så sjukt mycket! Har kommit fram till att jag nog ska prova på Friskis när jag är där. Var inne och kollade schemat nyss och såg att de till min förskräckelse inte har någora aerobicspass alls! Hur överlever människorna i Lerum kan man fråga sig? Jag skulle då inte överleva utan min  kära aerobics inte, och inte utan kära Jacob heller. Jag ska verkligen gifta mig med honom, han vet bara inte om det ännu. 

Nu ska jag kila ner till min familia och se på parlamentet tänkte jag, eller hälsa på min bror som sitter i rummet bredvid och klinkar piano och sjunger. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0