Grattis lillasyster!

Idag fyller Elin elva, och jag har varit där ute och firat lite. Bestämde mig på vägen ut att jag inte skulle äta massa kakor, det höll i ungefär 3 minuter. Jag kan verkligen inte stå emot! Ska på friskis vid sju och hoppa av mig det iallafall, blir skönt!

Måste bara skryta lite och berätta att jag lyckades med MVG på matteprovet! Sånt gör mig lycklig. Nu ska bara svenskanationella gå bra också så är mitt liv fulländat. Iallafall för en vecka eller så. Och snart är det Göteboooorg som gäller, mumma. Längtar mer och mer för varje dag!

Nu ska jag plocka ihop mitt pick&pack och cykla iväg till pulsintensiv. Puss och hej, ha en fin kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0