Varför luktar alla brun utan sol så konstigt?

Hu vad jag mår illa. Kanske beror på att jag smörjde in mig med brun utan sol förut, och att jag känner att jag luktar precis som den. Eller så beror det på den otroliga värmen. Förmodligen är det en kombination. Uäk!

Ikväll blir det utgång med kära Odil. Vi ska leta igenom alla krogar/barer i hela Visby tills vi hittar någon vi kommer in på, så det så. Fick reda på igår att jag får nattligt besök senare idag av en viss man från Östergarn som ska kalasa i stan och inte har någonstans att sova. Jag erbjöd honom madrassen som ligger kvar i mitt rum sen Odil sov här på midsommar och han tackade jag. Tänkte att ska jag vara uppe och vänta på honom kan jag lika gärna partaja lite jag med, och på den vägen är det. Hoppas på en bra kväll och att vi kommer in någonstans iallafall! Annars kan vi ju alltid sätta oss på stället-som-inte-heter-vinäger-längres uteservering och mysa med filtar. Well, letar ni efter mig ikväll finns jag i stan. Det går bra att joina! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0