Tips!

Nu kära vänner ska jag berätta lite om mina Second Hand-fynd som jag har gjort på senaste tiden. Jag har verkligen förändrats på den punkten, förut tyckte jag bara att det var ofräscht att kolla på gamla kläder, men nu tycker jag det är hur kul som helst! Finns så mycket man kan sy om och fixa med, så det blir personligt. Ingen annan har något liknande! Jag har iallafall köpt:
En blekt jeansjacka, randig i vitt och blått högst upp
En hög jeanskjol i stentvättad denim
Ett par Crocker jeans, också höga och stentvättade. 
En vit blus med fina blombroderier
Ett kort vitt linne med blommor
Ett par träkilklacksskor med remmar i jeanstyg
En stor och mysig stickad vit tröja

Gissa vad allt detta kostade tillsammans...? Svaret är 200 kronor! Det  är ganska sjukt faktiskt, i affär hade jag fått betala säkert det tiodubbla för så mycket kläder. Och allt är i jättefint skick. Så jag vill bara tipsa alla om att handla på Second Hand, finns bara fördelar. Billigt, miljövänligt och framförallt superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0