Jag säger bara extra delight!

Nu har jag jobbat alla mina sex dagar och ska vara massor med ledig! Jobbar inte lör-sön-mån, men ska in några timmar på tis. Sen är jag ledig ons, jobbar tors-fre och är ledig helgen. Helt underbart! Även om jag älskar mitt jobb tar det verkligen på krafterna. Det är de lediga dagarna som gör att man orkar jobba, som kära Sofie uttryckte det idag! Igår och idag har vi haft FOR, vilkiga dagar för oss då allt kollas. Men alla har varit helt super och vi klarade vårt mål och lite till. Jag har lekt i matsalen hela tiden, det  har varit superjobbigt... Inte det roligaste tycker jag, men det funkar helt klart! Älskar att dela ut ballonger, alla ungar är ju för söta... Men nog med jobbsnack!

Eftersom jag är ledig hela helgen ska jag försöka ta mig till någon strand, kanske Sandviken eller Sudersand? Är det någon som vill hänka är det bara att höra av sig då jag inte hört mig om efter sällskap. Nästa helg ska vi förmodligen till Östergarn iallafall, Li, jag och kanske Annie och Lovisa. Grilla, bada och mysa ska vi göra. Underbart! Jag har verkligen lärt mig uppskatta kvalitetstiden med vännerna. Puss på dom! Och puss på er andra med, nu ska mamma och jag kolla en tjejg film och äta jordgubbar och sockerfria karameller! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0