För jag vill också ta studenten...

Nu är sista provet skrivet, helt underbart. Än har inte pressen släppt, har fått så otroligt ont i magen vilket förmodligen beror på stress. Halsen värker också. Hoppas verkligen att det går över tills imorgon, jag som ska jobba hela helgen... Har utbildningar alla dagar, så jag vill verkligen inte sjukskriva mig. Usch... Och tanken på att behöva ringa mig sjuk får mig bara att få ännu mera ont i magen, blä. 

Var och kikade på studenten igår, Joanna var så himla lycklig. Det var härligt att se henne för hon strålade verkligen! Tänk att det bara är ett år kvar för mig och min kära klass nu... Det kommer bli helt galet, sjukt och stört. Tänk när man väl står där på trappan, beredd att springa ut i friheten. Skrämmande samtidigt. Allt som varit självklart försvinner ju verkligen. Men ändå, otroligt häftigt. Fast innan dess ska ju hela trean avklaras, men det vill jag inte tänka på nu. Vi ska ju ha världens underbaraste sommarlov först! Det ska bli det bästa hittills, helt klart. (Hoho, så säger man inte alls varje år nej...) Men nu är det verkligen på riktigt!

Nu ska jag fortsätta slappa på soffan och försöka bli frisk tills imorgon. Hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0