You are the music in me

Jag har insett att jag kommer bli tjock. Riktigt rejält. Iallafall om jag fortsätter att äta dessa mängder mat som jag äter nu. Det blir liksom mat hela tiden på något sätt, och när man inte äter mat äter man jordgubbar, nötter, äpplen... Eller en massa annat. Jaja, känns ju bra att hålla sig till frukt och sånt! Så länge det inte är godis och chips får man väl vara glad...

Ser verkligen fram emot helgen då det bär av till Östergarn och Sandviken. Ska bli helt undebart! Förmodligen åker jag ut tillsammans med en ännu okänd person (Sissel?) på lördagen och ligger på stranden hela dagen. Ska hälsa på Joakim och se film i hans stuga på kvällen, och på söndagen kommer Li ut och möter mig och så ska vi steka hela den dagen med. Vi kommer bli sjukt bruna, mmh! Ska bli ganska skönt att komma iväg från Visby och jobbet ett tag. Slappa är totalt underskattat! Personligen håller jag på att lära mig, and I like it!

Nu ska jag gå och bli ännu mer blondie, köpte en hårspraysfärg idag som bleker. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0