Nuläget.

1. Jag älskar mitt jobb. Även om jag är trött på det ibland märker jag att jag inte alls vill vara ledig imorgon. Jag vill jobba! Får försöka flörta mig in lite så kanske jag får komma dit en stund iallafall. Jag ville inte ens gå hem idag, våra fnissiga eftermiddagar är så mysiga. Puss på min McDonaldsfamilj, ni är bäst.
2. Jag är stolt över mig själv, och jag har just bevisat att när jag väl vill kan jag klara precis vad som helst.
3. The Airborne Toxic Event är bra. Mycket bra faktiskt. 
4. Nu är det bara 16 dagar kvar till Barcelona. Sissel ska med. FATTA KUUUL! Galet kommer det bli.
5. Jag är liksom världens gladaste och jätteledsen samtidigt. Fråga mig inte hur det går till, jag vet inte själv. Förvirringen är stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0