The first cut is the deepest

Jag älskar verkligen våra måndagar. Vi börjar elva med fysik, och sen har vi svenska som slutar halv 2. En annan bra sak är att Hugo och jag planerar en klassfest i helgen. Lite konstigt att det är vi två som har tagit på oss att planera, men det blir säkert bra. Hoppas verkligen att så många som möjligt kan komma, för känner jag mig klass rätt kommer allt blir helt sjukt men kul. Ska bara försöka fixa någon lokal där vi kan vara så ordnar det sig nog.

Den här helgen har förresten varit hur slapp som helst. Jag har verkligen insett hur viktig egen tid är för mig. Att kunna ligga på soffan och se på SATC en hel dag var omöjligt för mig innan, men nu klarar jag nästan av det. Håller på att uppfylla mitt mål att kunna säga nej till saker! Såg även två skräckfilmer, en av dem hette Bogeyman tror jag, den var faktiskt riktigt läskig. Efter att ha sett massor av hemska filmer jag har nästan blivit lite avtrubbad, men när jag såg den var jag totalt livrädd. Det är egentligen ganska konstigt, att sitta och plåga sig igenom skräckfilm efter skräckfilm. Finns det något mening med det egentligen? Troligtvis inte.

Nu ska jag leta runt på internet efter en Odd Molly-klänning som jag ska önska mig i födelsedagspresent. Fyller ju 17 om mindre än en månad! Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0