Elegi

Jag har blivit fullkomligt totalt besatt av att spela gitarr. Har världens bästa lärare, nämligen min lillebror! Har sen igårkväll lärt mig spela För dig, Elegi och Jag är hos dig igen. (Och i ett hus vid skogens slut, men den räknas inte riktigt.) Jag spelar precis hela tiden och är ganska förvånad att ingen i min kära familj har blivit irriterad på mig ännu. Just nu låter det nämligen inte så bra, men jag blir bättre och bättre! Har bestämt att jag ska bli sjukt bra och när jag har bestämt mig för något så blir det så helt enkelt.

Känner mig lite halvsjuk, eller så är jag bara trött. Sov inte så mycket i natt och jobbade förut, så det är kanske därför. Hoppas på att jag orkar jobba imorgon, men det gör jag nog! För som jag har sagt tusen gånger så tycker jag om mitt jobb!

Bloggfantasin är visst nere på noll ikväll, tar och ger upp nu. Puss&gonatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0