Äntligen helg

Just nu sitter jag hos pappa i mitt gamla rum, numera massagerum, tillsammans med min femåriga lillebror. Han spelar spel på datorn och tjatar konstant om att jag visst tycker att det är roligt att spela krigarspel med honom. Jag är inte riktigt lika övertygad...

Har hoppat Aslan-prinsen idag förresten! Det gick bra, men jag är van vid full fart, så när det inte gick i det puttade jag på honom lite med pisken vilket ledde till total explosion. Han bestämde sig att han SKULLE ha av mig, till vilket pris som helst. Första bocksprånget satt jag kvar, men sen körde han en superduperbock direkt efter och jag for all världens väg. Pappa kom utspringande och var orolig för att jag hade slått mig, men jag satt bara upp igen och sa åt det lilla busfröet att sådär får han inte göra! Sen gick dety bättre, när jag var mer bestämd. Vi hoppade inte så jättehögt, 70 ungefär, men det är iallafall så högt som vi ska hopp på tävlingen den 8 februari. Kändes bra, han var så fin så! 

Jobbig skoldag var det idag, vi hade fysik och matte. Fysik är verkligen det hemskaste som finns! Lektionen slutade med att halva klassen satt och stirrade apatiskt ut i lufen och den andra halvan var fly förbannade. (Okej, jag överdrev lite kanske... Men bara lite.) Jag kan inte på något sätt förstå vad det egentligen är vi ska komma fram till med våra laborationer. Hoppas verkligen det klarnar, för just nu känns MVG miles away...

Dags att åka in till stan! Och det går fortfarande inte att nå mig på mobilen... Jag ska morra på Comviq ikväll, minst sagt. Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0