Tomorrow I'm going to train.

Så fint sa jag på engelskalektionen igår. Dags att börja vara vaken och tänka efter lite innan man kläcker ur sig något kanske?

Idag är vi lediga, och dagen ska firas med lite plugg! (Jippie...) Ska ner till Almedalsbiblioteket med Li, Annie, Lovisa och kanske Amanda. Förutom fyskiken och matten som ska göras tror jag att det kommer bli kul! För fysik är fortfarande något man inte kan göra annat än att hata... Ska och simma med Joannie senare också!

Igår var vi och åt lunch på Dessan, helt gudomligt gott. Till förrätt fick vi någon röra med rökt lax och till varmrätt paj med fårost, soltorkade tomater och basilika. Godare paj har jag aldrig ätit! Var duktiga och hoppade över efterrätten, ska försöka inte äta några sötsaker fram till min födelsedag den 12. Vi kan ju se hur det går...

Time for breakfast, skriver kanske lite senare idag också! Puss och hej, njut av ledigheten sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0