Min älskling har ett hjärta av snö

God måndagförmiddag på er allihopa.

Jag har sovmorgon som alla andra måndagar och det är så härligt. En annan sak som är härlig är att det är aerobics med Jacob ikväll! Jag har sett fram emot det... ungefär ända sen klockan 9 förra måndagen då hans pass slutade. Undrar hur många människor det finns som ser fram emot måndagar egentligen? Förmodligen inte fler än jag.

Igår var jag jätteduktig och kammade min hund, städade rummet och pluggade lite. Allt stod på min att-göra-lista men trodde faktiskt inte att jag skulle orka ta tag i det. Var på friskis också, där en riktigt obehaglig grej hände. Men det gick bra iallafall, verkar det som. Sån tur!

Nu ska jag fixa iordning mig lite innan jag ska till skolan. Ha en bra dag, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0